JEDNA SE O NOVOU GPS?
#1
Publikováno 19 prosinec 2012 - 15:02
#2
Publikováno 19 prosinec 2012 - 15:16
#3
Publikováno 19 prosinec 2012 - 15:18
Ovšem zákon je porušován dnes a denně..jakouback napsal/a:
důležité bude to co máš napsáno v servisním listu který se Ti vrátil s přístrojem z reklamace
pakliže tam máš napsáno opraveno tak je to platné.. neboli, co je psáno to je dáno...
#4
Publikováno 19 prosinec 2012 - 15:23
#5
Publikováno 19 prosinec 2012 - 15:25
#6
Publikováno 19 prosinec 2012 - 15:31
#7
Publikováno 19 prosinec 2012 - 15:34
#8
Publikováno 19 prosinec 2012 - 16:11
Delal jsem to pro prachy a pro body - ted uz mam obojiho dost!
(Ale toho mrtvyho kotatka za kazdych 1000 bodu mi je lito a ne ze ne!)
#9
Publikováno 19 prosinec 2012 - 16:29
#10
Publikováno 19 prosinec 2012 - 16:29
#11
Publikováno 19 prosinec 2012 - 17:01
dotaz:
Mám problém. Zakoupila jsem navigaci.Tato navigace je jíž po 3 na reklamaci. Navigaci jsem zakoupila 23.10.2008. Po prvé reklamaci nám byl zaslán nový přístroj. Po 2 reklamaci znovu nový přístroj. Nyní náš prodejce přístroj zaslal dodavateli, který mu sdělil že reklamaci neuznal, že je po záruční lhůtě . Prodejce se řídí obchodním zákoníkem. DODAVATEL NAPSAL : Paní Zelinková,bohužel se záruka znova nepočítá. Jak jsem již říkala řídíme se obchodním zákoníkem. Tyto reklamace byly řešeny jako oprava "výměnou". V případě, že by jste dostali od nás peníze zpět a koupili si novou navigaci, tak by Vám nová záruční doba běžela, ale v případě opravy "výměnou" ne, jelikož se neřídíme občanským zákoníkem.
odpověď:
Jestliže v rámci reklamačního řízení dostanete nový přístroj (reklamace je vyřešena výměnou), počítá se nová záruka 2 roky na tento nový přístroj. Argument, že se prodávající řídí obchodním zákoníkem je lichý, protože spotřebitel se nikdy nemůže vzdát své spotřebitelské ochrany, kterou mu poskytuje občanský zákoník. Navíc tento princip uvedený v první větě je zakotven judikátem Nejvyššího soudu. Máte tudíž právo danou věc reklamovat.
Ondřej Daněk, právní poradce Spotřebitel net
#12
Publikováno 19 prosinec 2012 - 17:55
tomy.22 napsal/a:
Použiji jeden příklad
dotaz:
Mám problém. Zakoupila jsem navigaci.Tato navigace je jíž po 3 na reklamaci. Navigaci jsem zakoupila 23.10.2008. Po prvé reklamaci nám byl zaslán nový přístroj. Po 2 reklamaci znovu nový přístroj. Nyní náš prodejce přístroj zaslal dodavateli, který mu sdělil že reklamaci neuznal, že je po záruční lhůtě . Prodejce se řídí obchodním zákoníkem. DODAVATEL NAPSAL : Paní Zelinková,bohužel se záruka znova nepočítá. Jak jsem již říkala řídíme se obchodním zákoníkem. Tyto reklamace byly řešeny jako oprava "výměnou". V případě, že by jste dostali od nás peníze zpět a koupili si novou navigaci, tak by Vám nová záruční doba běžela, ale v případě opravy "výměnou" ne, jelikož se neřídíme občanským zákoníkem.
odpověď:
Jestliže v rámci reklamačního řízení dostanete nový přístroj (reklamace je vyřešena výměnou), počítá se nová záruka 2 roky na tento nový přístroj. Argument, že se prodávající řídí obchodním zákoníkem je lichý, protože spotřebitel se nikdy nemůže vzdát své spotřebitelské ochrany, kterou mu poskytuje občanský zákoník. Navíc tento princip uvedený v první větě je zakotven judikátem Nejvyššího soudu. Máte tudíž právo danou věc reklamovat.
Ondřej Daněk, právní poradce Spotřebitel net
Jojo přesně tak... taky jsem reklamoval v elektru pár věcí a řešili to výměnou... a záruka znovu na 24 měsíců jako u nového přístroje bez ohledu na datum zakoupení... tím že dali nový kus tak je jiné seriové číslo a zároven tedy i jiný záručák... Jenže zde v čr jsou lidé kteří chtejí vše očůrat... Bohužel
Premium Member + Sony Ericsson ST17i Xperia Active + Garmin GLO + Locus Pro + addon geocaching
Škoda Felicia 1.3 MPi LPG / Jawa 50-23 Mustang / Simson SR 50 / Kostka HILL CROSS
#13
Publikováno 19 prosinec 2012 - 18:36
hplus napsal/a:
Z logiky veci ale snad vyplyva to, ze zaruku mas 24 mesicu od ZAKOUPENI pristroje, ne? Pokud Ti ho v reklamaci "opravili" vymenou, tak mas novou vonavou masinu, coz je fajn, ale zaruku porad puvodni...
Pokud nakupuješ jako občan, tak máš nárok na novou záruku.
Pokud to koupíš na IČO a tak ušetříš, tak se Ti může stát, že máš klidně záruku jen jeden rok a platí ta původní. Záleží na obchodních podmínkách.
Miroslav Kolombo, k.t.
Garmin Oregon 600
N50 45.701 E015 05.508
ICQ: 343-044-770
kolombo@kolombo.cz
#14
Publikováno 19 prosinec 2012 - 18:53
#15
Publikováno 19 prosinec 2012 - 19:16
Mapy jsou teď věc druhá. A šlapou.AUTO s r.o. napsal/a:
Když jim napíšeš, do Garminu, jestli by ti nezměnili údaje, na které byla zaregistrovaná mapa, protože při reklamaci bylo změněno ID a sériové číslo přístroje a preventivně jim k tomu pošleš oskenovaný reklamační potokol.
Já jsem tam při registraci mapy zadal špatné ID, pak mi nefungoval mapsource. Když jsem přišel na to, v čem je problém, tak jsem jim napsal e-mail s registračním kódem mapy, sériovým číslem GPS a ID GPS. Poslali mi nový odemykací kód. Dotaz jsem zasílal na podpora@garmin.cz.
...mmch. výrobce potvrdil, že se jedná o dalších 24 měsíců záruky. Takže celkem 49 (!) měsíců záruky na Oregon Not bad..
Díky za rady!
#16
Publikováno 19 prosinec 2012 - 21:06
#17
Publikováno 20 prosinec 2012 - 7:46
#18
Publikováno 20 prosinec 2012 - 8:12
Miroslav Kolombo, k.t.
Garmin Oregon 600
N50 45.701 E015 05.508
ICQ: 343-044-770
kolombo@kolombo.cz
#19
Publikováno 20 prosinec 2012 - 8:20
kolombo napsal/a:
Ale nikdo nepíšete, jestli jste přístroj kupovali na firmu a tedy na IČO a nebo jako občan.
U firmy takový postup možný je, u občana ne.
Já ho koupil jako občan, sám na sebe. V eshopu, ale s osobním převzetím:-)
A myslím, že shop se snažil. Udělal to, co mu umožnil Garmin...
#20
Publikováno 20 prosinec 2012 - 8:26
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů